En ole aikoihin ottanut kuvia pois kännystä, joten tein sen nyt aamulla. Minulla ei ole tapana pitää kännyä kuva-arkistona, enkä ymmärrä, miksi kukaan niin tekee. Nehän menevät sen siliän tien, jos känny menee rikki, katoaa tjms.

024.jpg

Tämä oli annos, jonka tein kaikesta siitä, mitä kaapista löytyi. Minulla kuluu valkosipulia, sillä todella tykkään siitä. Kuten kuvastakin näkyy. Yleensä, kun otan paistinpannun esille, laitan sille ensimmäiseksi neitsytoliiviöljyä ja siihen vähintään 6 tai 7 kynttä puolikkaina kuullottumaan.

032.jpg

Pullataikinaa saa helposti vaikka sillä aikaa, kun itse käy suihkussa, kun kone sen vaivaa. Vierasvaraan laitan raesokeria, mutta itselleni kidesokeria. En tykkää saada jalkojeni alle kovia sokeripalleroita, kun aina niitä pullan päältä lattialle tippuu. :)

062.jpg

Tässä annoksessa oli siikaa, kun näkyy olevan sitruunaviipalekin mukana. Sain myös kassillisen jauhoisia perunoita  ja niistä olen ahkerasti tehnyt muusia.

067.jpg

Joka ilta täytyy partsilla istua ja ihailla valoja.

Nyt ovessani käytävän puolella on iso tarantella roikkumassa. Pieniä juoksee senkin päällä. Että ne ovat söpöjä! ♥

Yhtään kurpitsaa en ole nyt ostanut tai syönyt, sillä en halua ripulia tai muita allergiaoireita. Olen allerginen kurkulle ja meloneille, joten silloin olen mitä todennäköisimmin myös kurpitsoille. Mutta ovathan ne kauniita katsella.

Tänään alkaa yksi suosikkiohjelmasarjani eli alppihiihto. Etsin jo valmiiksi FISin maailmancupin kisaohjelmat ja tämän päivän lähtölistan. Erika lähtee kisaan numerolla 45.

Leppoisaa lauantaita!

Ruusuperhonenallekirjoitus.jpg